Zgłoś błąd

Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.

Dobierz idealny dla Ciebie rozmiar i zamów ten obraz na Twoją ściane. Na drukowanych obrazach nie występuje znak wodny "Adobe Stock" oraz numer wzoru.

Uwaga: Podane rozmiary są większe od zalecanych ({{ maxImgW }}cm x {{ maxImgH }}cm). Realizacja zamowienia jest wciaż mozliwa, wiąże się to jednak ze znaczna utrata jakości wydruku. W przypadku watpliwości prosimy o kontakt pod adresem: kontakt@galeriadruku.com.pl
Rozmiar wydruku

Szerokość: {{ imgW }}cm

Wysokość: {{ imgH }}cm

Szerokość

{{ imgW }}cm

Wysokość

{{ imgH }}cm
Wybierz maksymalny zalecany wymiar
Specyfikacja wydruku

Materiał

Grubość ramy

Sposób zadrukowania boków

Chcesz dodać dedykacje?

Suma: {{ price }} zł
{{ netPrice }}zł netto
Cena brutto bez rabatu {{ clientRabat }}%: {{ priceWoRabat }}zł
Twoje przesłane zdjęcia:

Plik jest zbyt niskiej rozdzielczości, żeby wykorzystać go do wydruku, prześlij inne zdjęcie (minimum {{ tooSmallImageWarning }}) lub kliknij i dowiedz się więcej.

{{ item.width }} x {{ item.height }}px

Maksymalny dostępny format: {{ item.extInfo.setWidthCm }}cm x {{ item.extInfo.setHeightCm }}cm

Wybrane
Kreator
Przesłane zdjęcia
Produkt dodany do koszyka
{{ productData.name }}
{{ imgW }}x{{ imgH }} cm
{{ cartCount }}
Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.

Obraz drukowany na płótnie - Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.

Możliwość zamówienia na wymiar
Darmowe filtry kolorystyczne
Płotko klasy premium 380g
Wysokiej jakości druk Epson S80610
Oryginalne 8 kolorowe atramenty
Gotowe do zawieszenia po rozpakowaniu

Cena za obraz 145x60 cm - 291 zł

specyfikacja: Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.

  • Typ produktu
    Obraz drukowany na płótnie
  • Nazwa
    Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.
  • Płótno:
    Canvas 380g
  • Druk
    Atramentowy
  • Drukarka
    Epson SC S80610
  • Atramenty
    Epson Ultrachrome GS3
  • Dostępność
    na stanie
  • Cena
    Obraz 145x60 cm - 291 zł
  • Zastosowanie
    Dekoracje domowe, przestrzenie komercyjne, biura, hotele
  • Wykończenie
    Naciągnięcie na ramę, gotowy do zawieszenia
  • Gwarancja
    24 miesiące
  • Producent
    GaleriaDruku
  • Opis

Wideo Prezentacja produktów

Przedstawiamy przykładowe realizacje naszych obrazów drukowanych na płótnie.

Tak może prezentować się Twój obraz.

Sprawdź wizualizacje dla obrazu Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning. drukowanym na płótnie. Przedstawiamy kilka wizualizacji wydruku w różej aranżacji oraz kolortyce ścian. Wizualizacje uwzględniają wydruk całego pliku, dokładny kadr i rozmiar możesz wybrać podczas konfigurowania obrazu na górze strony.

Na drukowanych obrazach nie występuje znak wodny "Adobe Stock" oraz numer wzoru.

ciemna ściana w salonie Obraz na płótnie Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning. w salonie
biała ściana w sypialni Obraz na płótnie Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning. w sypialni
beton architektoniczny ściana Fotoobraz Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning. beton architektoniczny
beton architektoniczny ściana Fotoobraz Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning. beton architektoniczny

Więcej z tej serii

Jeśli interesuje Cię to zdjęcie, zobacz więcej z tej serii.

Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.

Customer journey concept, marketing and customer behavior...

291,00 zł
za rozmiar 145cm x 60cm
Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.

Customer journey concept, marketing and customer behavior...

291,00 zł
za rozmiar 145cm x 60cm
Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.

Customer journey concept, marketing and customer behavior...

291,00 zł
za rozmiar 145cm x 60cm
Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.

Customer journey concept, marketing and customer behavior...

291,00 zł
za rozmiar 145cm x 60cm
Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.

Customer journey concept, marketing and customer behavior...

291,00 zł
za rozmiar 145cm x 60cm
Customer journey concept, marketing and customer behavior analysis, Understanding customer journey to improve their overall customer experience and increase loyalty, Marketing strategic planning.

Customer journey concept, marketing and customer behavior...

219,00 zł
za rozmiar 105cm x 60cm